torstai 27. maaliskuuta 2014

Aamupostaus: vieläkin ruuasta, mutta vähän treeneistäkin

Musta on tullut aamuvirkku! Herään nykyään viimeistään puoli seitsemältä ja ilman herätyskelloa. Ihan käsittämätön tilanne ihmiselle, joka RAKASTAA nukkumista. Tosin kyllä myös simahdan illalla sitten viimeistään kymmenen aikoihin. Tää on nyt just oikein sopiva rytmi mulle. Tykkään hitaista aamuista ja jos herää klo: 6.30 ja töitä on vasta iltapäivällä, niin silloinhan niistä saa nautiskella ihan kunnolla.


Eiliseen syöpöttelyvuodatukseen liittyen voin todeta, että lisää lipsumisia ei illalla enää tapahtunut. Söin spinningin jälkeen kiltisti mousakkaa, enkä mitään herkkuja. Vaikka oikeasti tuo mousakka on kyllä tosi herkkua! Se on ehkä mun lempi "arkiruokani" nykyään. Tästä tuli mieleen toinen lempparini, "chili con carne" ja kävin heti kaivelemassa kaappeja siinä toivossa, että kyseisen ruuan aineet niistä löytyisivät. Ja enköhän mä noista jonkinlaisen version saa aikaan. Kuten lainausmerkeistä ja kuvasta voitte päätellä, nämä mun lempparini eivät varmasti vastaa mitenkään sitä, mitä kyseisten ruokien "pitäisi" olla, vaan ne on aina koottu juuri siitä mitä kaapista löytyy, mutta hyvältä ne on yleensä maistuneet.


Mun oli tarkoitus kirjoittaa vaihteeksi urheilupostaus, mutta ruokaanhan  ne jutut taas näköjään kääntyivät. Olenkohan mä jotenkin syömiskeskeinen ihminen?!?

Joka tapauksessa, saatiin siis tiistaina uudet ohjelmat triathlonkoulusta. Ohjelma on hyvin samantapainen kuin edellinenkin, mutta treeneistä suurin osa tehdään nyt vähän kovemmilla tehoilla kuin aikaisemmin. Lisäksi siinä on enemmän yhdistelmäharjoituksia ja kestoa harjoituksille tuli 30min lisää viikkoon, eli 7,5h/vko. Siihen mun ois tarkoitus sitten vielä reippaalla ja kovalla viikolla yhdistää 2 salitreeniä, joihin myös sain juuri uuden ohjelman. Täytyy sanoa, että eniten odotan taas, että pääsen testaamaan noita uusia saliohjelmia (voi tätä mun lajivalintaani...), mutta odotan myös triathlonohjelman lauantain harjoitusta. Lauantaina mulla on nimittäin ohjelmassa 75min pyöräily/juoksu-yhdistelmätreeni, jossa laji vaihtuu viiden minuutin välein. Täytyy siis mennä salille matolle juoksemaan ja siitä hypätä joka viides minuutti spinnupyörän selkään. Kyllä siinä mahtavat muut saleilijat taas ihmetellä!

Nyt suuntaan koiran kanssa aamukävelylle (tänään ei aamuaerobinen napannut, joten lenkki vasta aamupalan jälkeen) ja sitten pitäisi päättää lähdenkö salille vai uimahalliin, josta sitten töihin iltapäiväksi.

Hyvää treeniviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti