torstai 20. maaliskuuta 2014

Ihana aurinko

Kävin aamulla koiran kanssa kävelyllä kirpeässä ja aurinkoisessa kevättalvikelissä ja mietin siinä samalla, että lenkin jälkeen istahdan juomaan  vielä yhden kupposen kahvia (mun uudella kahvikoneella tehtyä ♥) ja kirjoittelen samalla blogipostauksen. Olen jo muutamana päivänä avautunut treeneistäni taas facebookkiin, kun on ollut tarve "mainostaa" niitä jotenkin, enkä ole jaksanut alkaa kirjoittaa kokonaista postausta. Nyt on päivä kuitenkin ennättänyt jo melkein puoleen ja minä vasta aloittelen postausta. Surffailin siis muitten blogeissa sen kahvikupposeni ajan, mutta nyt on vatsa täynnä jo lounasta ja alan hommiin. En siis suinkaan mihinkään rästihommiin, mitkä odottavat tuossa vieressä, vaan blogihommiin. Asiat tärkeysjärjestykseen.


Eräs blogi, joka toimii suurena motivaationa mulle tällä hetkellä löytyy täältä. Olin juuri suunnitellut omaa "kiristyskuukauttani" kun törmäsin Fit you too!:n haasteeseen. Tietenkin olen mukana haasteessa. Otin "ennen" kuviakin, mutta en sentään kehtaa laittaa niitä tänne julkisiksi. Katsotaan sitten näkyykö "jälkeen" kuvissa mitään eroa. Aloitin oman kuukauden kiristelyni hieman ennen kuin tuo haaste alkoi ja lopetan sen myös vähän atukäteen, eli 12.4 kun rakas ystäväni tulee Ouluun ja vietetään tyttöjeniltaa. Silloin ei sovi kiristellä!

Tämän viikon treenit on sujuneet mallikkaasti, samoin ruokailut. Tiistaina treenasin pt:n kanssa salilla yläkropan. Treenin jälkeen pt piti mulle myös pienen motivaatiopuheen. Vakuutteli, että nyt ollaan siinä tilanteessa, että niitä tuloksia alkaa tulla. Mun sykkeet on yhtäkkiä laskeneet aika paljon, tai siis nyt ne ei oo enää ihan ylimmillään AINA kun treenaan. En vielä itse ihan luota siihen, ettei tämä olis vaan sykemittarin oikkuilua, mutta olisihan se hienoa jos ne tosiaan olis laskeneet noin yhtäkkiä. 

Pt:n kanssa oli myös puhetta, että kävisin nyt kuitenkin salilla 2 kertaa viikossa, kun sinne mun kerran tekee mieli treenaamaan. Tästä syystä mun piti vähän muokkailla tämänkin viikon treeniohjelmaani ja ujuttaa siihen toinen salikäynti. Eilen kävin siis ensin aamulla salilla ja sitten illalla vielä spinningissä. Olin melkoisen katkipoikkirikki illalla kun pääsin kotiin. Tänään illalla olis vuorossa trikoulun juoksutreenit. Vähän pelottaa miten niistä selviä kun jalat ovat eilisestä aivan puhki.

Perjantaina on sitten ne työpaikan virkistysiltamat. Nekin jännittää. Työkaveri on leiponut niihin kaikkia herkkuja ja mä olen päättänyt pärjätä illan omilla eväillä. Yleensä en ole kantanut mihinkään juhliin omia eväsrasioita, vaan olen aina lipsunut sen verran, mutta nyt haluan kerrankin pysyä tässä ruokavaliossa, oli tilanne mikä hyvänsä.
 
MUOKS.____________________________________________________________________
 Heti kun olin vannonut täällä ottavani virkistysiltaan omat eväskipot mukaan niin menin lukemaan työsähköpostia. Siellä pyydettiin tekemään huomisillan SUSHItilaus etukäteen tänään! No eihän ois yhtään paha jos söisin vähän sushia??? Vähän pitää nautiskellakin??? Mutta koska tiedän, että huono omatuntohan siitä iskisi, niin mäpä laitoin sitte pt:lle tekstarin, että "oisko paha jos söisin huomenna työpaikan virkistysillassa sushia, jos vaikka vähennän hiilareita muista aterioista?". Hih. No armas pt:ni vastasi, että "Tottakai syöt sushia, eikä tarvii vähentää muista aterioista". Jesh, nyt voin siis hyvällä omallatunnolla lipsua sushiaterian verran huomenna. (Oon mää aika pöhkö, kun en tuollastakaan asiaa pystynyt ite päättämään...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti