keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Matkalla

Tästä viikosta on tulossa huono treeniviikko. Maantaina tein spinning&juoksutreenin ja muut treenit onkin sitten yhtä kysymysmerkkiä. Eilen mulla oli tarkoitus käydä salilla työpaikkojen vaihdon välillä, mutta toisin kävi. Väkersin koko päivän materiaaleja huomiseen opetusnäytteeseen.

Olen siis parhaillaan junassa matkalla Tampereelle, missä mulla on huomenna työhaastattelu ja opetusnäyte. Tampereella vietän pari päivää ja sitten suuntaan kohti Turkua/Naantalia, missä mulla on lauantaina koulutuspäivä.

Mulla oli ajatuksena, että tällä kertaa selviän junamatkasta ilman herkkuja. Alla kuva eväistä joita suunnittelin ottavani mukaan. Kävi kuitenkin niin, että leivän ja tomaatit söin jo kotona, porkkanat jäivät jääkaappiin ja nyt istun lonkerolla ravintolavaunussa. Hih. On muuten ihan älyttömän hyviä nuo cocovin super snack-patukat! Ja lonkerokin maistui melkoisen hyvältä, kun en ole aikoihin sellaista juonut.



Otin kyllä juoksukamppeet reissuun mukaan, joten lenkille ainakin pitäisi jossain vaiheessa ehtiä. Kyllähän niissä kamppeissa voi hätätilassa mennä myös salillekin, että katsotaanpa minkälaiseen treeniin mun Tampereen majoittajat innostuvat.

Sain tänään myös uuden treeniohjelman! ♥ Ilmeisesti mun kysymysten perusteella ja motivaation puutteen vuoksi mun pt päätyi kuitenkin tekemään mulle sellasen sovelletun triatleettiohjelman, jossa vaihtelevat selkeästi kevyt, reipas ja kova viikko ja jossa salitreenitkin on sisällytetty ohjelmaan, eikä vaan ylimääräisinä  lisätreeneinä. Myös lepopäivät on nyt selkeät, ettei enää kävis niin että ne meinaa unohtua kokonaan. Odotan oikeen, että pääsen reissusta kotiin ja noudattamaan tuota uutta ohjelmaa. Se tuntuu taas enemmän "omalta" ja uskon, että motivaatiokin palailee sen myötä nopsaan.

Vielä on hehkutettava myös sitä, että kävin sunnuntaina kevään ekalla pyörälenkillä! Siitä tuli huikean hyvä fiilis. Pyöräilin parin tunnin lenkin, 45km. Menomatka meni tosi kivasti, mutta paluumatkalla oli sen verran vastatuulta, että kylmyys meinasi iskeä pahasti. Varpaat oli aivan jäässä, kun en omista sellasia pyöräilykengän päälle laitettavia suojia. Pitäis hankkia. Mutta toivottavasti säät lämpenee nopeasti, niin pääsee tosissaan nauttimaan noista pyörälenkeistä!

Pitäkäähän peukkuja mulle huomenna, tarviin niitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti